Про мене та мій блог



Анкета

1.     Прізвище, ім'я та по батькові: Гуцаленко Марина Олексіївна
2.     Дата народження: 07.05. 1988 р.
3.     Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефоном, е-mail:
08292, вул.Садова 7-Б, кв. 84, м. Буча, Київська область,
моб. (096)42 27 853, е-mail: marina_gutsalenko_88@mail.ua.
4.     Освіта, спеціальність за дипломом: повна вища, спеціальність «Історія»; диплом спеціаліста з відзнакою, диплом магістра.
5.     Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, е-mail): Бучанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4, вул. Енергетиків, 2, тел. 0459729149, е-mail:shcool4@i. ua
6.     Стаж роботи: педагогічний – 5 років, класним керівником – 5 років.
7.     Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії.
8.     Звання: -
9.     Державні нагороди, відзнаки: -
10.                        Тема, над якою працюю як класний керівник:«Формування національної самосвідомості учнів 5-9 класів засобами проектних технологій в аспекті національно-патріотичного виховання»
11.                        Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: інтерактивні (тематичні концерти, ігрові програми, ток-шоу, проектні, інтелектуально-пізнавальні та художньо-прикладні технології)        

12.                       Педагогічне кредо:
«У серце увійде лише те, що йде від серця»
                                                                       Ж-Ж. Руссо


13.                     Опис власного особистісного і педагогічного портрету:
 Нам видається – долю вибирати
Насправді ж доля нас веде життям,
І зазвичай майбутнього не знаєм:
там попереду рай чи каяття?
М.Василечко
У житті кожної людини настає момент, коли потрібно зробити вибір, від якого залежатиме подальше життя.
Після закінчення школи сумнівів у мене не було, що вибирати, тому що давно зрозуміла: піду в педагогічний, адже з самого дитинства бачила щоденну працю моєї мами-вчительки.
Чому історичний? Дуже хотілося глибше вивчати минуле моєї країни, проникати в глибини віків. Наче легкокрилі птахи пролетіли студентські роки в Черкаському педагогічному університеті, в якому зустріла вірних друзів, які завжди мене підтримували.
Волею долі опинилася в мальовничому містечку Буча. Легко влилася в педагогічний колектив, який тепло зустрів і став другою сім'єю.
Із першого року роботи – класний керівник 8-Г класу, без досвіду роботи, без педагогічного авторитету. Це було нелегко, вчилася в процесі роботи, на власних помилках, шукала ключики до юних сердець. Рятувала невелика різниця у віці, яка допомагала мені краще зрозуміти їхні проблеми та переживання.
А через два роки я вже зустрічала як класний керівник п'ятикласників: наївних, допитливих, непосидючих.
Життя класного колективу завирувало: участь у конкурсах, організація виховних заходів, створення стінгазет, цікаві екскурсії. Але для того, щоб виховна робота з класом була не лише цікавою, але і корисною,  розробила систему проектів для кожного класу відповідно до вікових особливостей, що
мали на меті сформувати в моїх вихованців життєві цінності, які б базувалися на національній самосвідомості, любові до Батьківщини. Метод проектів допомагає згуртувати учнівський колектив, оскільки передбачає роботу в групах, залучаючи до роботи всіх учнів із урахуванням їх індивідуальних здібностей і талантів, сприяє вихованню самостійності та підвищує інтерес до науково-пошукової діяльності.
Як класний керівник, у своїй роботі спираюся на наступні принципи:
 - відкритість - спільне планування (класний керівник, учні, батьки);
-         привабливість майбутньої справи - захопити учнів кінцевим результатом;
-         діяльність - активна участь у заходах всіх рівнів;
-         свобода участі - враховується думка учнів та батьків у виборі завдання в позакласному заході;
-         зворотній зв'язок - обговорення кожного позакласного заходу (рефлексія);
-         співтворчість (співпраця, творчість) - право вибору партнера по виконуваній справі;
-         успішність - відзначати реальний успіх виконаної справи.
На мою думку, класний керівник – це не робота, це – покликання. Маючи ненормований і не прогнозований день, напружене і складне життя ти залишаєш у кожному часточку свого серця, проте, за це отримуєш найвищу нагороду - любов, повагу,  довіру своїх вихованців. А це в нашій роботі - найголовніше. Рідкі ці миті, але тим і цінні.
Проростає у полі зернина –
Будем мати ми хліб на столі.
А до школи приходить дитина –
Це майбутній господар Землі.
Ти береш її зразу ж за руку
І крокуєш тернистим шляхом,
І стаєш їй учителем, другом,
А ще мамою й класним керівником.


Ну хіба ж є щось краще на світі,
Ніж прожити дитяче життя,
Їхні душі відчуть, зрозуміти,
Й разом з ними іти в майбуття?!
Т.Шубіна










Немає коментарів:

Дописати коментар